Wednesday, January 31, 2007

اسلام عليكم ورحمة الله


Salam Ta'aruf buat semua yang sudi menatap halaman ini. Mungkin ianya tidak seindah dan tidak sehebat halaman-halaman peribadi yang lain, tapi percayalah kesederhanaan ini datangnya tulus dari lubuk hati saya yang maha dalam sebagai wadah perkongsian rasa buat semua. Rasanya dengan wasilah halaman ini saya akan merasa dan dirasai lebih mendekat.... selalu-selalulah ziarahi halaman peribadi saya ini.

Terima kasih buat isteri dan anak-anak yang amat mengerti dan memahami setiap langkah perjuangan 'abi'.

Terima kasih teman-teman di dalam RABBANI yang sentiasa memelihara ikatan ukhwah dan berkongsi rasa antara kita.


Terima kasih sahabat-sahabat saya nun di luar sana
(yang tak mampu untuk saya senaraikan) yang sentiasa memberi semangat tanpa prejudis.

Terima kasih buat para peminat RABBANI yang sentiasa mendu
kung dan setia selamanya hingga membawa nafas kami hingga ke hari ini.

Terima kasih pada semua....
Inilah ole-ole buat kalian yang selamanya di hati saya.
Moga-moga kita di bawah naungan cinta-NYA. Amin Ya Rabbul A'lamin.

No comments: